Jäseneksi / Join us

Hypetys järjestää säännöllisesti kesäpesistä (arviolta toukokuusta aina marraskuuhun saakka) Kivitorpan kentällä. Ohjelmassa on sekä harjoittelua että rentoa pelailua. Kesäpesis on tarkoitettu kaikille innokkaille osallistujille eikä aiempaa pesäpallotaustaa tarvita. Omat pesäpallovälineet eivät ole välttämättömiä.

Hypetyksen toimintaan osallistuminen ei edellytä järjestön jäsenyyttä. Jäsenenä voit kuitenkin tukea yhdistyksen toimintaa. Liitymällä jäseneksi pääset myös Hypetyksen sähköpostitiedotuslistalle. Toivomme aktiivisten osallistujien liityvän yhdistyksen jäseneksi täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Hypetyksen jäsenmaksun suuruus vuodelle 2023 on 5€. Liittymisen jälkeen saat tervetuloviestin, johon sisältyy myös jäsenmaksun maksuohjeet.

Hypetyksen toiminta on ensisijaisesti suunnattu Helsingin Yliopiston ja muiden pääkaupunkiseudun korkeakoulujen opiskelijoille. Mukaan saa kuitenkin tulla kuka tahansa pesäpallosta kiinnostunut. Hypetyksellä on pesäpallovälineitä yhteistä käyttöä varten, joten omat välineet eivät ole välttämättömiä.